Normalt levererar vi ditt paket inom en vecka. Skulle efterfrågan på någon produkt bli mycket större än förväntat, får vi vänta in nya produkter från våra fabriker. Vi avvaktar då med att skicka paketet tills alla varor är inkomna. Är det en produkt/produkter som det är lång väntetid på, skickar vi de produkter vi har inne och resten skickas fraktfritt när de kommer in på lager igen.
Vart skickar ni mina paket?
För att göra det så enkelt som möjligt för dig att hämta ditt paket, väljer Yves Rocher det utlämningsställe som ligger närmast din bostad. Utlämningsstället kan vara Posten eller butiker och bensinstationer som har öppet sena kvällar och helger.
Kan jag spåra min beställning?
Du kan spåra din beställning via ditt kundkonto, via orderbekräftelsen eller på hemsidan: längst uppe på sidan under menyn ”erbjudande i brevlådan” och ”spåra min order” eller direkt via https://services.yves-rocher.com/SE Uppge ditt kundnummer och ditt lösenord som är ditt postnummer. Klickar du på kategorin ”distributör” kommer du direkt in på Postnords eller Bring Citymail´s hemsida och där hittar du information om din leverans.